Algemene voorwaarden van Schoon Glazenwasserij
Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle diensten die geleverd worden door Schoon Glazenwasserij (hierna te noemen "wij", "ons", "onze") aan onze klanten (hierna te noemen "u", "uw").
Door gebruik te maken van onze diensten gaat u akkoord met deze Algemene Voorwaarden. Lees ze zorgvuldig door.
1. Algemeen
1.1 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle offertes, aanbiedingen, diensten en overeenkomsten tussen Schoon Glazenwasserij en haar klanten, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
1.2 Wij behouden ons het recht voor om de Algemene Voorwaarden op elk moment te wijzigen. De gewijzigde voorwaarden zijn van toepassing op alle nieuwe overeenkomsten en diensten.
2. Diensten
2.1 Wij bieden glazenwassersdiensten aan, het legen van dakgoten, het reinigen van boeiboorden en zonnepanelen, zowel voor particulieren als bedrijven.
2.2 Onze diensten worden geleverd met de grootst mogelijke zorg, maar wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor schade die ontstaat door bijzondere omstandigheden zoals beschadigingen aan oud of beschadigd glas, onveilige werkomstandigheden of onvoorziene weersomstandigheden.
2.3 De frequentie van de glazenwasservice wordt vooraf overeengekomen en kan naar wens worden aangepast in overleg.
3. Offertes en Prijzen
3.1 Alle prijzen die wij aanbieden zijn exclusief btw, tenzij anders aangegeven. De prijzen zijn afhankelijk van het type en de omvang van de te reinigen oppervlakken.
3.2 Een offerte is slechts geldig gedurende de periode die specifiek wordt aangegeven in de offerte, en kan aangepast worden bij veranderde omstandigheden.
3.3 Eventuele extra kosten die niet in de oorspronkelijke offerte zijn opgenomen, zoals reiskosten of kosten voor het reinigen van moeilijk bereikbare plekken, zullen vooraf aan u worden gecommuniceerd en dienen door u te worden goedgekeurd.
4. Betaling
4.1 Betaling dient te geschieden binnen de op de factuur aangegeven termijn, tenzij anders overeengekomen.
4.2 Indien betaling niet tijdig wordt verricht, behouden wij ons het recht voor om rente in rekening te brengen volgens de wettelijke rente, alsmede administratiekosten.
4.3 Betaling dient te geschieden via de door ons aangegeven betaalmethode.
5. Annuleringen en Wijzigingen
5.1 U kunt een geplande afspraak tot 24 uur voor de afgesproken tijd kosteloos annuleren. Bij annulering binnen 24 uur voorafgaand aan de afspraak, behouden wij ons het recht voor om annuleringskosten in rekening te brengen.
5.2 Wij behouden ons het recht voor om een afspraak te annuleren of te verzetten in geval van overmacht, zoals slechte weersomstandigheden of onvoorziene omstandigheden. Wij zullen u hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen.
6. Aansprakelijkheid
6.1 Wij doen er alles aan om schade te voorkomen, maar kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor schade die voortvloeit uit omstandigheden die buiten onze controle liggen.
6.2 Wij zijn niet aansprakelijk voor schade die ontstaat door de aanwezigheid van obstakels, gebrekkige bouwconstructies of door onjuiste informatie die door u is verstrekt.
6.3 Onze aansprakelijkheid is in alle gevallen beperkt tot het bedrag dat door onze verzekering wordt gedekt, met een maximum van het factuurbedrag van de geleverde dienst.
7. Klachten
7.1 Indien u niet tevreden bent met de geleverde dienst, dient u dit binnen 7 dagen na de uitvoering van de werkzaamheden schriftelijk aan ons door te geven.
7.2 Wij zullen de klacht zo snel mogelijk onderzoeken en naar behoren afhandelen. Als blijkt dat de klacht terecht is, zullen wij de situatie naar beste vermogen herstellen.
8. Privacy en Gegevensbescherming
8.1 Wij verwerken uw persoonsgegevens in overeenstemming met onze privacyverklaring, die te vinden is op onze website.
8.2 Uw gegevens worden enkel gebruikt voor het uitvoeren van de diensten en voor administratieve doeleinden, en zullen niet zonder uw toestemming aan derden worden verstrekt.
9. Overmacht
9.1 Wij zijn niet aansprakelijk voor enige vertraging of schade die ontstaat door overmacht, zoals extreme weersomstandigheden, ziekte van personeel, storingen in de werkomstandigheden of andere onvoorziene gebeurtenissen.
10. Toepasselijk Recht en Geschillen
10.1 Op alle overeenkomsten tussen u en ons is Nederlands recht van toepassing.
10.2 Geschillen worden in eerste instantie in onderling overleg opgelost. Indien dit niet lukt, kunnen partijen het geschil voorleggen aan de bevoegde rechter in Nederland.
Contactgegevens:
Schoon Glazenwasserij
+31636555299
info@schoonglazenwasserij.nl
schoonglazenwasserij.nl
Door onze diensten af te nemen, bevestigt u dat u deze Algemene Voorwaarden heeft gelezen en akkoord gaat met de inhoud ervan.